Shop Mobile More Submit  Join Login
"We all scream for ice cream" by TMNTsisterturtle152 "We all scream for ice cream" by TMNTsisterturtle152
Everybody Now! :la:

:sing: "I scream! You Scream! We all scream for Ice Cream!!" :D
:tmnt4:: You say that one more time and I really am gonna scream.

:XD: I LOVE THAT PART!!!
This is one of my favorite lines Donnie says to Mikey. :giggle:
It's from S02E09 Ultimate Ninja :[link] (I think its at 5:50 when they say it)

Izzy Me!:icontmntsisterturtle152:
Michelangelo and Donatello Viacom
Add a Comment:
 
:iconkeealy:
keealy Featured By Owner Nov 11, 2013   Digital Artist
you got that frrom an epiode
Reply
:icontmntsisterturtle152:
TMNTsisterturtle152 Featured By Owner Dec 13, 2013
I sure did :)
Reply
:iconkeealy:
keealy Featured By Owner Dec 13, 2013   Digital Artist
:D (Big Grin) 
Reply
:icondondena:
dondena Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Writer
Yep, that line really is FUNNY! LOL!
Reply
:iconxxdanielphantomxx:
xXDanielPhantomXx Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist General Artist
OMG AWESOMENESS DUDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icontaismo-89:
Taismo-89 Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist General Artist
hahaha, i love this scene. The Ultimate Ninja is one of my favorite episodes!
Reply
:iconraphsgirl97:
raphsgirl97 Featured By Owner Jul 10, 2012
lol
Reply
:iconxslyxshadowx:
XSlyxShadowX Featured By Owner May 23, 2012  Student Photographer
Shes really pretteh xD I kinda just want to sing even if I don't have ice cream, I have never heard him scream before
Reply
:iconriverthedragoness:
Riverthedragoness Featured By Owner Jun 4, 2011  Student Digital Artist
Donnie screaming......*hears a girlie scream* :iconscreamingplz: :iconweekenddanceplz: :XD:
Reply
:iconanyuna-osumanon:
Anyuna-Osumanon Featured By Owner Feb 10, 2011
Now I want icecream... and a Donnie to annoy... sigh.
Reply
:icontmntislove:
TMNTISLOVE Featured By Owner Jan 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hehe awww :giggle: That is such a Donnie thing to say! ;)
Reply
:iconsteveanime:
SteveAnime Featured By Owner Jan 16, 2011
sweet
Reply
:iconsoniccouples10:
Soniccouples10 Featured By Owner Jan 15, 2011
AWESOME! ^^ I'm a total TMNT fan ^^
Reply
:iconluckycyberbunny:
luckycyberbunny Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
:D Yay!!! :D
Reply
:iconhillokotka:
Hillokotka Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist General Artist
I'd like to see that Donny : D
Reply
:iconapriloneil1984:
AprilONeil1984 Featured By Owner Jan 11, 2011
cool
Reply
:iconscoopgirl:
ScoopGirl Featured By Owner Jan 11, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Very cool. Awesome picture :D
Reply
:iconartangel-demon:
artangel-demon Featured By Owner Jan 11, 2011  Student General Artist
cute! hehe!! ...except now i want rocky road...oh, and maybe some double choco chip!!!
Reply
:iconemoturtlefrk:
emoturtlefrk Featured By Owner Jan 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
that part was AMAZING
i laughed histarically when i saw it
this is cute that you drew this XD
Reply
:iconcatdasher:
CatDasher Featured By Owner Jan 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
awesome work XD aww donnie dont be such booringXD
Reply
:iconabban2:
abban2 Featured By Owner Jan 11, 2011
lol^^[link]
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 11, 2011
Image Size
269 KB
Resolution
1658×903
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,720
Favourites
60 (who?)
Comments
21
Downloads
16
×